Vakantieplanning = voorpret

8 augustus 2018 - Nederland, Nederland

Na een bezoekje aan de vakantiebeurs in januari begon het toch te kriebelen om weer een vakantie te gaan boeken. Na enig overleg en een uitgebreide speurtocht over het internet ontstond er een wensenlijstje. IJsland, Matha’s Vinyard, Salem, New York, Florida Keys, Orlando, Daytona om maar eens een paar plaatsen te noemen. Hoe combineer je dat nu allemaal in 1 reis en is dat haalbaar? Hierop kunnen we antwoorden dat creativiteit key is en dat het zeker haalbaar is.

Het begint natuurlijk met vakantie vragen op je werk en het is gelukt, we mogen beide 4 weken weg! Op 22 september begint onze reis en op 21 oktober komen we weer aan op Nederlandse bodem. Na de goedkeuring hebben we als eerste onze vliegtickets geboekt. Wevliegen met Iceland Air want dan heb je een ticket inclusief stop over in IJsland. Waar we in 7 dagen een rondje IJsland doen, voordat we naar de USA vliegen voor 3 weken. Nu hebben we 7 maanden de tijd om deze reis in te vullen.

De afgelopen 6 maanden hebben we dan ook niet stil gezeten, we hebben onze routes bepaald, hotels geboekt, bedacht welke bezienswaardigheden we willen zien, welke activiteiten we willen doen en daarvoor tickets geboekt. Ja nu ruim 1,5 maand voor de tijd zijn we een heel eind. Op de kaart is onze globale route te zien en in de komende weken zullen we deze compleet maken.

Voorafgaand aan de reis willen we je alvast een beetje meenemen in onze reis en wat we gaan doen, want vakantieplanning is voorpret. In de blog zullen we je de komende weken een beetje meenemen in onze reisplannen om dan vanaf 22 september je op de hoogte te houden van onze reis.

Tot snel,

Marcel en Marijke

1. Inge:
    16 augustus 2018
    leuk om dit allemaal te volgen
  2. Jurgen van Amerongen:
    22 september 2018
    Ik ga jullie vakantie avontuur zeker volgen!