Dag 19 Biloxi - Atlanta

12 oktober 2022 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag gaan we onze langste rit rijden van Biloxi naar Atlanta. Atlanta is de laatste stop voor we weer naar huis gaan.

Helaas werden we wakker met stormachtige weer. Het regende, waaide en zelfs een beetje onweer. We verlaten Biloxi en gelukkig klaart te weer op, wat bewolking en zelfs een zonnetje.

Daarmee lukt het om het welkomst bord van Alabama droog op de foto te zette . En ja hoor er staat echt op dat bord Welcome to Sweet home Alabama.

50B80A66-ED23-494D-9551-AC44CBB3AF72

Helaas is dat van tijdelijke aard want hoe dichter we Atlanta naderen hoe harder het regent. Helaas is het wegdek niet zo goed als in Nederland en dat betekent dat je in een muur van regen rijdt. Na ruim 6 uur komen we veilig aan op Atlanta Airport. Hier leveren we de auto in en pakken we de metro naar downtown Atlanta om de laatste 2 dagen Atlanta te ontdekken.

CA55757E-A673-4B2C-87F3-39AA1713721E

Nog enkele feitjes over onze reis…

We hebben 7 staten aangedaan namelijk: Georgia, South Carolina, North Carolina, Tennessee, Louisiana, Mississippi en Alabama.

We hebben daarvoor 2100 miles afgelegd dat is ca 3310 km.

We hebben overal typische eten geproefd zoals gefrituurde augurken, gefrituurde groene tomaat, grits, gefrituurde kip, bbq en nog veel meer heerlijke dingen.

We zijn nu al heel veel ervaringen rijker en mogen nog 2 dagen volop genieten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Inge:
    13 oktober 2022
    Geniet vooral nog deze twee dagen. Jammer dat het voorbij is.
  2. Willem Tesselaar:
    13 oktober 2022
    Inderdaad jammer dat het bijna voorbij is, maar jullie hebben nog een paar dagen. Fijne terugreis
  3. Carina:
    13 oktober 2022
    Nog ff genieten van de laatste paar dagen in Atlanta. Goede vlucht terug.