Dag 18 Easy going at Biloxi

11 oktober 2022 - Biloxi, Mississippi, Verenigde Staten

Vandaag een kort verslag. Vandaag word het een heel relaxed dagje. Heerlijk rustig wakker worden een ontbijt scoren in het hotel en met de auto langs het strand gereden

Mensen komen voor Biloxi voor een aantal dingen. Zon, zee en strand of casino! Meer is er ook niet te doen.

Ze hebben in Biloxi nog wel een groot winkelcentrum (Mall). Daar hebben wij even rond gekeken en geshopt. Vervolgens weer met de auto terug langs de golf van Mexico.

1573B8DF-2AC7-4B69-8318-98F45FA5F0A8

Zijn een paar keer gestopt om even langs en door het water te lopen. Even lekker het strand op.

9AAEA056-34B2-4314-B06F-C82B9C64BF59

Een stop verder stond een beeld van een astronaut. Dit was het standbeeld van Fred Haise. Fred Haise? Nou hij was één van de drie bemanningsleden van de Apollo 13. Hij is in Biloxi opgegroeid en daarom een bekendheid hier. Voor de mensen die Apollo 13 niet kennen. Kijk maar even de film!

975DB51A-4611-4893-98C7-B7BE83D52904

Toen was het weer tijd om het hotel te gaan. Tijd om te relaxen aan en in het zwembad. Met uitzicht op de Golf van Mexico en wel honderd pelikanen. Deze zaten allemaal op de palen en in het water. Mooi uitzicht!

3206E196-F697-4C20-BE95-6E2F993DD6DA 3AAC2406-69D8-4499-8890-CF570B95A9B2

Rond 17:00 hadden wij genoeg van het relaxen. Hebben ons omgekleed en zijn weer in het hotel uiteten geweest. Wij maken het vanavond niet al te laat want morgen wacht onze laatst autorit van de vakantie.Een rit van 6 uur richting het vliegveld van Atalanta. Al heeft Marcel moeite om te gaan slapen. AMC was de zender die het vaakst er op stond. Een horror zender op de Amerikaanse TV. En ja hoor Jaws 1 en 2 was er op dus dan weet je het wel… Tot morgen!

1. Willem Tesselaar:
    12 oktober 2022
    Geniet van de laatste vakantiedagen in de USA
  2. Carina:
    12 oktober 2022
    Nog even genieten en alvast een goede thuisreis gewenst.
  3. Ada:
    12 oktober 2022
    Wat een schitterende foto van de pelikanen op de palen…práchtig !!! Ook namens mij nog ff relaxen en een goeie reis terug.