Zuid Afrika

13 september 2019 - Doetinchem, Nederland

Bijna een jaar geleden vertrokken we naar IJsland en de USA voor een rondreis van 4 weken, nu we bijna een jaar verder zijn waarin een heleboel gebeurt is vertrekken we a.s. zondag naar Zuid Afrika. Dit keer niet vanuit 2 huizen maar vanuit ons nieuwe paleisje in Doetinchem. In januari hebben we de tickets geboekt voor onze reis naar Zuid Afrika niet wetende dat we in de tussentijd nog even een huis zouden kopen en zouden gaan verhuizen. Dat alles mocht de voorbereiding en voorpret niet drukken en nu is het dan eindelijk zover. Zondag vanaf Amsterdam in ruim 11 uur Johannesburg en maandag begint dan onze roadtrip.

Nu hoor ik jullie denken, Zuid Afrika is wel heel wat anders dan IJsland en de USA en dat klopt. We hebben deze keer gekozen voor een ander continent, een andere ervaring en het waarmaken van andere dromen. Ik hoor jullie denken andere dromen. Ja zeker want ook tijdens deze reis hopen we wederom een aantal dromen waar te maken, welke precies dat zullen jullie gaande weg lezen. We gaan natuurlijk zo wie zo voor het spotten van de big five (Buffel, Leeuw, Luipaard, Neushoorn en Olifant) maar ook voor zoveel meer.

Zuid Afrika is natuurlijk veel meer dan alleen safari's, maar dat lees je gaande weg.

Wij gaan ons nu focussen op het pakken van onze spullen en zondagochtend vroeg (lees 06.30 uur) vertrekken we naar Schiphol.

1. Gerrit:
    13 september 2019
    Goed van jullie om de dromen uit te laten komen, en met heel veel genoegen zal ik jullie reisverhalen lezen...... Alvast een hele fijne reis gewenst.....
  2. Suus:
    13 september 2019
    super gaaf jullie reis! Heel veel plezier en geniet ervan.
  3. Karen:
    13 september 2019
    Te gek dat jullie ie dromen gaan waarmaken! Ongelofelijk veel plezier samen vertrekkende vanuit jullie nieuwe stek! Liefs Karen
  4. Inge:
    13 september 2019
    Leuk om weer " mee te reizen"
  5. Petra:
    13 september 2019
    Haha, vind jij 6.30 uur vertrekken vroeg?
    Heel veel plezier!! Wat is trouwens het tijdverschil?
    Groetjes Peet
  6. Marijke & Marcel:
    18 september 2019
    6:30 vertrekken in de vakantie is vroeg 😜. Tijdzone is 0 dus geen jetlag
  7. Ada Tesselaar:
    15 september 2019
    Nou ik ben reuze benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en meemaken. Veel plezier !!!