Travelday Zuid Afrika

15 september 2019 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vandaag is het zover. Een nieuwe verre reis, nieuwe avonturen en bucketlist items die weggestreept kunnen worden. Zuid-Afrika here we  come! Het was vanochtend vroeg op staan, om 6:00 ging de wekker en om 8:00 waren wij op Schiphol. Om 10:35 vertrok ons vliegtuig vanuit Amsterdam naar Johannesburg. We vlogen dit keer met KLM. Het was een vlucht van ruim 10,5 uur, een lange zit maar wij hebben ons prima vermaakt met films en games. Marcel is weer helemaal bij met zijn filmcollectie. De films die hij niet in de bios kon zien heeft hij nu wel kunnen bekijken. Ongeveer 21:00 lokale tijd kwamen wij aan op de luchthaven van Johannesburg. Wij hebben een hotel geboekt in de buurt van de luchthaven. Met een shuttle busjes werden wij naar ons hotel gebracht. Ingecheckt, de koffers gedropt in kamer 111 en toen richting de lounge bar gegaan om daar nog even iets te eten en te drinken. Rond 12 uur was het mooi geweest en zijn wij gaan slapen. Morgenvroeg gaat weer vroeg de wekker. Dan halen wij onze huurauto op en kan het avontuur pas echt beginnen. Tot Morgen!

1. Willem Tesselaar:
    16 september 2019
    Nu gaat de reis beginnen , dus genieten